JOM JADI FOLLOWER SAYA.....Diskaun Istimewa Khas Untuk Kekawan..

Monday, March 12, 2012

Contest Contest Contest!!!!



Peraduan 100 Followers....


Terima kasih atas dorongan dan sokongan sahabat-sahabat & customer setia di murahjer2u.blogspot.com dan mudah.my sehingga lahirnya blog ini, blog khusus bagi  peralatan DIY sekuriti rumah. Bagi menghargai segala sokongan & dorongan anda, saya akan mengadakan satu peraduan, dengan pelbagai HADIAH menarik, peraduan untuk membantu saya mendapatkan 100 followers bagi blog baru ini…..


Camana nak menyertai peraduan ini? Mudah aje, jika blog ini berjaya mendapatkan 100+ followers sebelum 30 April 2012, saya akan pilih secara random tiga (3) pemenang dan berpeluang untuk memenangi salah satu daripada hadiah-hadiah berikut: 

i) Home Security System D 
ii) Home Security System E
iii) 2 unit Dummy CCTV

Kos pos adalah PERCUMA, saya cover. Amacam? Menarik tak? Camana nak sertai: 

i) Jadi Follower blog sekuritirumah dan murahjer2u ...

ii) Beri komen terhadap post ini. Sila sertakan nama dan alamat emel semasa memberi komen...

iii) Letakkan banner kecil peraduan ini di sidebar/blog anda, linkkan kembali kepada post ini.

iv) Tinggal link kat entri ini

v) dan last sekali : tag kepada kawan2...

Dah, tu aje! senangkan… Lebih baik kalau anda dapat sebarkan/sharekan pada kawan-kawan samada di facebook/twitter, saya amat menghargai usaha tersebut, sekurang-kurangnya dapat promosikan blog baru ini…dan meningkatkan lagi peluang anda untuk menang…win-win situation hehe…

Hadiah-hadiah akan diberikan kepada pemenang yang dipilih secara random sekiranya target 100+ followers sebelum tarikh tersebut berjaya dicapai, Insya-Allah. Sekiranya target tersebut tercapai, saya akan hubungi 3 pemenang tersebut melalui emel yang diberikan dan anda berpeluang untuk memilih salah satu hadiah yang berkenan di hati…

Sekali lagi terima kasih atas sokongan & dorongan anda, hopefully target 100+ followers ini berjaya dicapai, Insya-Allah. You’re the best!!!!.... Terima kasih yea….


terima kasih daun keladi,ada masa jom shopping lagi...dari murahjer2u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...